Teslimat Bilgileri

Kredi kartı, havale veya EFT kanalıyla yapılan ödemeler Divin hesaplarına iletildiği andan itibaren siparişleriniz kesinleşir ve işleme alınır. Ödemenizin onaylanmasının ardından siparişinizin hazırlanması aşamasına geçilir. Ürünlerin hazırlanma sürecinin, Divin.com.tr'de belirtilen süreyi aşması durumunda e-posta ile bilgilendirilirsiniz. 

Hazırlanan siparişleriniz, kargo/kurye şirketine resmi tatil günleri dışında teslim edilmektedir. 

Siparişinizin kargo/kurye şirketine tesliminden sonra e-posta ile bilgilendirilirsiniz. Dilerseniz siparişinizin durumunu, sipariş takibi sayfamızdan izleyebilirsiniz. 

Siparişinizin size veya belirttiğiniz adrese ulaşmaması durumunda, 0212 513 02 48 numaralı telefondan veya info@divin.com.tr adresinden e-posta yoluyla bizimle iletişim kurabilirsiniz. 

Fatura adresi ve teslimat adresinin aynı adrese ait olduğu siparişlerde; ürün, fatura ve irsaliye belgeleriyle birlikte teslim edilir. Fatura adresi ve teslimat adresinin farklı olduğu siparişlerde ise; ürün faturası fatura adresine, ürün irsaliyesi de ürünle birlikte teslimat adresine ulaştırılır. 

Sipariş verdiğiniz ürünleri, teslimat esnasında size iletilen belge/evraklarla karşılaştırarak kontrol ediniz. Siparişe konu olan ürünlerin eksik, hasarlı veya siparişinizden farklı olduğunu tespit ettiğinizde, kargo/kurye görevlisine tutanak yazdırarak gönderiyi teslim almayınız ve en kısa zamanda 0212 513 02 48 numaralı telefondan veya info@divin.com.tr adresinden e-posta yoluyla bize bildirimde bulununuz. 

Divin.com.tr'den vermiş olduğunuz tüm siparişlerde yurtiçi kargo/kurye gönderileri ücretsizdir. 

Divin.com.tr web sitesinden ürün satın alınması, yukarıda ilan edilmiş hüküm ve şartların kabul edildiği anlamına gelmektedir.